reklama

Apple je lacnejší ako PC! Máte nejaké vysvetlenie?

Doteraz som aj ja veril predsudkom a mýtu, že Apple je drahší, ako PC. Šokovalo ma keď som narazil na článok, ktorý toto tvrdenie jasne s číslami a reálnymi cenami vyvracia, to to doteraz nikoho nenapadlo? Mňa nie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (153)

Celý článok sa dá prečítať tu . Článok porovnáva Apple vs PC čo sa týka aktuálnych cien. Dokonca komponenty a PC zostavy sú z veľkoskladu Agem, čiže ceny použité pri PC komponentoch sú naozaj nízke, ale ako sa ukazuje nie až tak, ako pri Apple.

Napríklad pri porovnaní iMac 17" core 2 Duo 1,83 Ghz vs PC poskladaný z rovnakých, alebo velmi podobných komponentoch je cena:

iMac: 41 300 a PC: 40 874 (skk)

Pri Mac Pro (2x2.66GHz Xeon, 2x4MB cache, 1GB ram, 250GB HDD, Dvd-RW, GeForce 7300GT 256mb) a podobnej zostave PC je cena 99 320 SKK pri Apple a 104 190 SKK pri PC zostave. Čiže rozdiel v cene takmer 5 000 SKK v prospech Apple.

Najprv som tomu neveril a tak som počítal sám a čuduj sa svete ceny vychádzali rovnako. Máte na to nejaké vysvetlenie?

Marian Fabo

Marian Fabo

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent ktorí sa zaujíma o všetko spojene s IT a technikou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu