reklama

Odporca vagín, alebo aj slovenský Radek Hulán.. je spät?

Už pred pár dnami som bol známym upozornený, že je zaregistrovaná doména jurajmartinka.sk Dnes som pri kontrole našiel už funkčný blog, ktorý sa tvári, ako Juraja Martinku, bohvie či je to ozaj on.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Na blogu sa mu začína aj vcelku štavnatá diskusia , ako sme boli zvyknutí z jeho bloggerských čias na blog.sme.sk. Čo je zaujímavé jeden článok má tento autor aj na hnblogoch, otázka je prečo prestal, možno sa chcel osamostatniť.

Blog je zatiaľ prázdny, až na jediný ani nie článok, ako skôr komentár "HOHOHO som späť a ešte silnejší!".

Mám pocit, že sa z Juraja Martinku stáva slovenský Radek Hulán. Nikto ho nepozná, ale každý naňho nadáva. Uvidíme čo sa z toho vykľuje. Každopádne som zvedávý na prvý prispevok, mám pocit, že sa ešte zabavíme...

Marian Fabo

Marian Fabo

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent ktorí sa zaujíma o všetko spojene s IT a technikou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu